2009. augusztus 28., péntek

Elkészült!


Elkészültem végre! Az utóbbi napokban ezzel a pelenkázó táskával foglalkoztam. A sógórnőm kisbabát vár novemberre, kislány lesz, de a babakocsija az kék-szürke . Ehhez kért tőlem egy táskát. Elég sokáig gondolkodtam rajta, hogy milyen legyen.

Visszagondoltam, hogy nekem milyen volt és igazán milyen kellett volna. Elég nagy lett, méretei:45x30. A végein zsebek, az egyiken gumis, a másikon gombbal záródó. Az elejére ismét csak egy zsebet tettem. Hátuljára pedig egy bújtatós részt, ahová a pelenkázó takarót beteheti. A táska belsejébe is tettem zsebeket: az egyik oldalra 4 kisebbet, a másikra pedig két nagyobb került. Kézben és vállon egyaránt viheti. Színe nem ennyire erős kék és egy kicsit márványos.

Megdolgoztam vele, nem a mérete, hanem a vastagság miatt. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, remélem neki is fog. Ha nem elajándékozom valakinek.

7 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon! Biztos tetszeni fog a megajándékozottnak is.

    Látom, steppeltél te is rendesen. ;-)))

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, igazán praktikus :)Tuti siker!:))

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez nekem nagyon tetszik! A szabását magad találtad ki? Nem küldenéd el nekem? (Mostanában fáj a gondolkodás :-( )

    VálaszTörlés
  4. Cicvarek: remélem tetszik majd neki. Eszembe is jutottál a steppelés közben. Nagyon untam

    Edina: Köszönöm

    Gubike: Köszönöm. Félig-meddig az enyém a szabásmintája. A jövőhéten már lazább leszek itthon, akkor elküldöm.

    VálaszTörlés
  5. Jóóó lett, kizárt, hogy ne tetszene neki.
    Jól vagy? :-) :-)

    VálaszTörlés
  6. Juhizs!
    Ma kapta meg és nagyon tetszett neki. Problémák mindig vannak hol kisebbek, hol nagyobbak. Most egy kicsit magam alatt vagyok. Ez van.
    Megyek szombaton!

    VálaszTörlés