2010. február 23., kedd

Mostanában







Végre egy kis öröm ért a sokadik sikertelenség után. A születésnapom felé közeledve azt kértem, hogy vásárolhassak a Kondorosi úti boltban. El is mentünk és tele vásároltam magam cérnából, gombból, de vettem még nadrágba való gumit,bársonyszalagot,cipzárt stb.

A múlt héten eltörtem a robotgépem egyik alkatrészét, ezt is sikerült pótolnunk (egyszerűen imádom a gépet, csak azt használom).

Mostanában egyszerűen nem sikerül semmit jól megvalósítani sem a varrásban, sem más téren.

Például valami jóval szerettem volna készülni a fehérvári találkozóra,de a harmadik munka is a selejtbe került.A hajós hullámos, egy takarót már meg sem mutattam, mert nagyon elrontottam a tűzését. Egy régebbi munkámat szerettem volna helyette elküldeni, azon pedig mittudoménmilyen, kimoshatatlan folt lett.

Varrtam neszesszert a varrós szakköre, béna lett a cipzár bevarrás. De még ekkor sem adtam fel: gondoltam készítek egy nyuszis kis akármit, de hát ennek pedig egyszerűen borzalmasan varrtam bele a bélését. Most így adjam oda, mit szólna a sok profi hozzá?

Most kellene abbahagynom a varrást.

7 megjegyzés:

  1. Szerintem az a nyuszi nagyon édes lett és a bugyid is jó, nem tudom mi bajod van vele. A képen nem látni hogy gond lenne a cipzárjával!
    Kitartás ne ad fel,mindíg vannak rosszabb napok,de azután jön "nyár" !!!:DDD

    VálaszTörlés
  2. Most erősödsz most nem abbahagyni !
    Rossz nap után jön a jó !

    VálaszTörlés
  3. Nyugi. Ügyes vagy és tehetséges.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is szuper. Abba ne hagyd! :)

    VálaszTörlés
  5. ilyenek vagyunk..én sem vagyok elégedett szinte semmivel, mert én látom a hibákat..... de ezért abbahagyni...azt már nem!!!! Ne hagyd magad, klassz dolgokat készitesz, nehogy abbahagyd itt nekem!!!!!!!!! ( Ma a lepi táskám alját csak kétszer bontottam fel, mert bénán varrtam be....)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nem vagyok egy nagy kommentes, de mivel együtt érzek veled, írok pár sort. Nálam novemberben kezdődött, sok évi varrás után a gépem elromlott, és ezzel alábbhagyott a karácsonyi varrós lendületem. Nagy nehezen elkészültek a tervezett dolgaim, de minden sokszoros idő alatt, mint kellett volna...rengeteget javítottam, törtem a tűket, rosszul szabtam....
    Azóta csak a "kötelező"nadrágfelhajtások idejére ültem varrógéphez. Mostanában inkább kötök, meg olvasok, néha kell valami mást is csinálni, mint a megszokott, így könnyebben regenerálódunk. Nem érdemes erőltetni, csak, ha tényleg van hozzá ambíciója az embernek, akkor lesz sikerélmény a varrás. Meg fog érkezni az új lendület, majd meglátod, csak kell egy kis feltöltődés...:-))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kedvesek vagytok mindannyian. Jó, hogy így ismeretlenül is segíteni probáltok.
    Köszönöm Nektek

    VálaszTörlés