2013. május 16., csütörtök

Lányom szerint!

Fogalmazást kellett írnia irodalom órán, nagyon büszke vagyok rá( ötöst kapott rá):

"Az élet értelme

Szerintem az élet értelme a boldogság és a tudás.
  Mikor anyukám világra hozott, nagyon boldogok voltak, Mikor  megtettem az első lépésemet, akkor nagyon büszkék voltak rám. Mikor megtanultam írni és olvasni, akkor már tudták, hogy én nagyon okos és ügyes ember leszek. Mikor ballagok majd 8.-ba, akkor ott fognak állni, és belegondolnak abba, hogy a lányuk fölcseperedett.
Mikor az első napomat fogom megtenni a középiskolámban támogatni és biztatni fognak. Mikor elvégeztem az egyetemet, akkor azt fogják kívánni nekem, hogy legyek sikeres. És mikor már vállalkozó vagyok a cégemnél, akkor én fogom támogatni őket mindenben, ahogy ők tették velem. És én azt fogom kívánni nekik, hogy éljenek tovább.
Szerintem ez az élet értelme."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése